Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2008 14:41 - Вицове :)
Автор: radetoandanito Категория: Други   
Прочетен: 5838 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.01.2010 17:32


Ясновидец се оплаква на доктора:
- Докторе, спрях да виждам бъдещето.
- Така... И откога това?
- От следващата седмица.
           *   *   *

Въпрос до КАТ:
Дъщеря ми е на 9 години. Висока е 150 см., колкото баба си. Трябва ли да взимам детска седалка и за тъщата?
             *  *  *
Продавачка:
- Момченце, сигурен ли си, че майка ти е пратила за пет килограма бонбони и четвърт килограм картофи?
             *  *  *

Баба се хвали пред позната:
- Моя внучка е много умничка, само на шест години е, а вече изучава френски и алгебра. Кaтенце, ела кажи на лелята здравей на алгебра!
             *  *  *
Учител връща бележника на учник с думите:
- Баща ти ще побелее, когато ти види бележника.
- Няма да побелее.
- Нима твоите оценки не го интересуват?
- Разбира се, че го вълнуват, но той е плешив.
             *  *  *

Детенце към майка си:
- Мамо, а татко има ли крава?
- Не, как ти хрумна?
- Разправяше на съседката, че нейната фигура била по-хубава, отколкото на неговата крава.
             *  *  *
В количката лежи момченце и ругае:
- Гледай я сега тая, как ме заряза тука пред магазина, мама му стара, може някой да ме открадне, може да огладнея, може.... абе мама му стара...
Покрай количката минава някакъв мъж, чува какви ги говори бебето и изненадано се приближава:
- Ти си толкова мъничък, дори не можеш да ходиш още, а псуваш като каруцар....
Детето вдига невинен поглед към него и тихичко казва:
- Чичко, а ти можеш ли да ходиш?
- Да, аз съм голям и мога да ходя.
- Ми ходи на майната си, бе.... 
             *  *  *
Най-сигурният начин да се харесате на жените - пишете им любовни бележки върху стодоларови банкноти.
           * * *
Изгубил се негър в пустинята вървял, вървял и  намерил една бутилка. Отворил я. От нея излезнал един дух и казал: 
- Ти ме освободи, сега аз ще ти изпълня 3 желания.
Mислил, мислил негъра и казал:
- 1-во, искам да имам много вода, 2-ро да съм бял и 3-то, като ме види всяка жена да се съблича.
Mислил, мисли духа и казал:
-  Добре!
... И го превърнал в тоалетна чиния :D:D:D 


Дано ви харесат!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radetoandanito
Категория: Други
Прочетен: 2944492
Постинги: 8
Коментари: 919
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930