Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2008 13:26 - spomeni
Автор: radetoandanito Категория: Други   
Прочетен: 107659 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 18.01.2010 17:30


Ти Си МноГо FreSh And CoOL,и Те ХарЕсВам Very Much,ВедНъЖ Look At Me и ПосЛе Don`t Forget Me...СърЦетО Ми е Тик-ТаК For YoU,ЗаЩотО I LovE YoU...!!! 

image

ЖеЛаНа,Но СаМа...ЖаДнА зА лЮбОв,Но ВиНаГи СаМа...Ти Ли Ме ЗаКлЕ вСе Да СаМ сАмА...дА ТъРсЯ лЮбОвТа, БеЗпЪтНа В нОщТа, Тя Да Е мИрАж, ДаЛеЧнА дА е Тя...Не ИзДъРжАм В сАмОтА, сАмА в НоЩтА, нО Не Си МиСлИ, чЕ е ДоШъЛ сЛеД ТеБе КрАя На СвЕтА...аЗ щЕ пРоДъЛжА 

image

Ще мOжEш ли дA ми дOкAжEш ти сEгA, чE другA някOя оT мEн е пO-дOбра? И дOри дA оTричAш знAм нE ти е вCе еднO KъдE съM сEгA, и кOй е в мOетO лEглO!А? c(:

image


 

Ще мOжEш ли дA ми дOкAжEш ти сEгA, чE другA някOя оT мEн е пO-дOбра? И дOри дA оTричAш знAм нE ти е вCе еднO KъдE съM сEгA, и кOй е в мOетO лEглO!А?
image


Обичам живота коварен макар да е труден,суров защото в него се ражда едничката дума любов!

image

Iskam da ti kaja mnogo.Iskam da ti kaja vsichko.OBICHAM TE tova e mnogo!!!OBICHAM TE tova e vsichko!!!

 

image

Повярвай обич има, но трябва първо да я създадеш, защото чуждото сърце ще вземеш, когато своето дадеш!

 



image

PaK Li NagLo Me gLeDasH tI ?aKo iMa NesHtO eLa I Mi KaJi ... sLeDisH mE s OcHi, dO kOgA tOvA sHtE pRoDaLJi? MisLisH sE zA NesHtO PoVecHe NaLi ? ... aMa Ne Si! vZeMi sE SyBuDi, sTigA JiVq v LyJi! NqMa Da iMasH NisHtO oBsHtO s MeNe RaZbeRi !!


Един дЕн лЮбОвТа питА пРияТеЛсТвОтО "ЗащО тЕ имА тЕб сЛед кАтО аЗ сЪщЕсТвУвАм[?]" , а пРияТеЛсТвОтО оТгОвАрЯ "За дА дОнеСа УсМиФкА тАм кЪдЕтО ти оСтАви сЪлЗи!! 

image

мАлКа сЪм.. щЕ ПоРаСнА... СлАдКа сЪм..ИзЯж Ме...дИвА СъМ ..УкРоТи мЕ... ГоРеЩа СъМ... ЛеКо пИч щЕ Се оПАрИш...

ОгЛеДаЙ мЕ бАвНо,ВиЖ мЕ дОбРе,Но СъРцЕтО сИ дРъЖ дА нЕ вЗеМе Да СпРе !!! МоГа Да ОбИчАм,МоГа И дА мРаЗя...ВсИчКо ДеТо Е пРеД мЕн,ЗнАеШ,чЕ гО гАзЯ 

image

 

Очите ти са нежен свят,
устните ти - топъл шоколад,
просто казано накратко,
ти си нещо много сладко!
image




Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Pff
11.04.2009 22:34
6to vsi4ki se pravite ne kurvi? zastani malko po normalno na taq snimka ..
цитирай
2. анонимен - mnogo si krasiva za mene
05.06.2009 11:05
krasiva si za tova ti zavijdat i o4astvai za model ili miss balgaria mnogo te heresvam i spomenite ti sa hubavi az sim ot holandia violeta i jiveia v sumen no sega sim v holandia
цитирай
3. анонимен - mn qkoo
05.09.2009 13:20
vsichki spomencheta sa mn qki no pochti na vsekade se povtarqt
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radetoandanito
Категория: Други
Прочетен: 2940371
Постинги: 8
Коментари: 919
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031